Saturday, September 4, 2010

PTPTN dan Stem Hasil RM10

Ya Allah..permudahkanlah segala urusanku ini..
oh PTPTN..kenapalah engkau menyusahkan aku sejak dari mula aku mengenali mu??
isk isk isk...T___T
dimana aku nak vari Stem Hasil RM10 last2 minit mcm ni??? esok dah la last..kenapa???kenapa?? KENAPA!!!!!!!
penat dah aku bertanya ke sana dan ke mari..semuanya tiada.. aku dah buntu pikir benda ni..
masih ada ke peluang aku untuk memohon??? 
orang PTPTN ni pun satu..masa taklimat dulu xnk gtau apa yg kene ada untuk borang tu..bila time nak pungut barulah gtau semuanya..tak ke tercirit aku dibuatnya..
ee..mmg **** giller ar..saje je nk bg aku hilang sabar..T__T
nath dekat sesape aku mnx tolong carikkan stem tu..giller betul..
Post a Comment