Wednesday, March 23, 2011

Assalamualaikum to all my readers..hope korang sume sihat hari ni..^_^
mesti korang dah boring kan nak masuk blog aku yg ntah pape ni..ala-ala mcm budak kecik punya blog kan??..huhu..

aku bukan xnak update blog aku yg dah bersawang-sawang ni..cuma xde feeling je nak update..sebenarnya baaaanyakk sangat cerita yg aku nak cerita kat dalam blog ni..cume tu laa, cik abg syg tak bg sangat cerita lebih2..hahaha..xtau la sebab apa..mybe sbb ramai sangat kot peminat2 dia yg cuba korek2 kisah kitorg berdua..hohoho..sangat tak baik okey! 
saya tak suka orang lain masuk campur dalam kisah cerita kami berdua.

sebenarnya aku baru je habis tengok drama korea Secret Garden..sangat best cerita dia..aku suka!! 
beginning sangat lucu..klimaks sangat sedih..ending sangat romantik..mcm nak tengok lagi je..dalam masa 3 hari aku habiskan tgk cite tu yg ada 20 episod..sakit dah kepala aku nak habiskan 20 episod tu..huhuhu..sampai terbawak2 dalam mimpi..hahaha..




aku xtau mcm mana nak ceritakan tentang drama ni..kalau nak tau, tengoklah la ye..pasti xkan rugi! ^_^
aku cerita kat cik abg syg tp dia tak suka plak sebabnya dia da tgk ceritanya..tapi dia xtgk sampai habis.. buat penat je cerita tp dia x dengar..aduihaii..sangat tersentap okey!

aku nak cerita tentang aku plak..sekarang ni aku tgh cuti sem..boring plak duduk kat rumah je..nak jalan2 tapi xde duit..hari tu aku dah keluar..seronok dapat belikan mak sushi, dan abah aku belikan pie apple utk dia..sangat gembira tgk my parent makan..hehehe..rasa mcm nak belikan lagi..tp tgk la dulu..
aku tak keje time cuti ni..sebab aku nak rehat puas2..yelaaa kan..bukan senang orang nak bagi cuti kat kita..sebulan plak tu..mesti korg pk aku x gunakan masa yg diberi utk menambahkan duit kan?? xpe laa..masa belajar, kita belajar..time dah keje nanti, kita keje laa..kumpul duit banyak2 n balas jasa ibu dan bapa..buat rumah dari hasil pencarian dan lepas tu kawin..hehehe

sekarang ni aku rasa bahagia sangat dengan cik abg syg..dah hampir 3 tahun kitorg bersama..lama x?? bagi aku belum lama lagi..aku rasa hubungan kitorg terasa baru sangat..tahun ni dia amik STPM..aku cuma mampu berdoa yg terbaik utk dia..yelaa kan..masa depan dia, masa depan aku jugak..kalau dia berjaya dalam pelajaran dan cita2, aku jugak yg senang nanti..^_^..dia selalu cakap kat aku "intan bie punya..", sangat suka!! ^_^

ni 1st time kitorg bergambar berdua hampir 3 tahun yg lepas..kali kedua kitorg jumpa lepas bersama.. gambar diambil kat depan parit, depan rumah aku..hahaha..ada yg cakap backround nye cantik..hahaha..itu parit okey!!

ni plak gambar yg paling latest..di ambil pada 10/2/2011 kat I-City, Shah Alam..aku tgk hp dia..dia buat wallpaper gambar ni..tersenyum je aku tgk ^__^.. saya sangat suka dia..saya sangat sayang dia..jangan curik hati dia dari saya tau..sebab saya dah simpan hati dia kat tempat yang paling istimewa dalam hati saya..dalam hati ada taman tau..heheheh..

aku teringin nak tgk cerita Hikayat Merong Mahawangsa..xtau la knp..padahal aku bukannya suka tgk cerita perang2 mcm tu..apatah lagi cerita sejarah..sangat tak suka..tp mybe sebab ni cerita melayu kot sebab tu nak tgk sangat..huhu..


papepun..sepanjang semester kedua berjalan, aku berbahagia bersama mereka yg sudi menerima aku sebagai seorang kawan..i love u all so much!!!







eh eh..ada jugak cik abg syg kat sebelah aku tu..heheheheh..yg pakai baju kuning kawan baik cik abg syg..tgk lah aku berdiri mcm mane..dah macam orang tgh nyanyi lagu Negaraku je tegaknya..hahaha..actually aku xtau nak posing mcm mane..so aku tegak je laa..hahaha..tetiba badan jadik kaku bila berdiri sebelah cik abg syg ku tu..hehehe..^_^

okeylah..sampai disini saja lah aku membebel hari ni..penat tau duduk lama2 ni..huhu..lain kali kalo aku rajin, aku update lagi eh..waiting for me tau..dadaa u alls...Assalamualaikum..^_^

----> saya tau saya cantik (perasan je ni)..jgn curik gambar2 saya tau..hanya Allah saja yg melihat apa yang kamu buat..:-)

No comments: