Friday, March 18, 2011

Final EXAM!!!

WOOHOOOO!!! finally...final exam habis jugak akhirnya...ngahahahahahahaa..betapa GUMBIRANYA hati ini..muahahahahaaa...



see see...betapa gumbira nya aku..hahahaha..anyway..terlalu susah exam utk sem ni..sebab x dapat soalan bocor kot...ngaaaaa..
 papepon..time pape akhir..aku xtau laa sama ada kitorg ni bodoh ataupun di perbodohkan..sebabnya nak salahkan lecturer pon x boleh sebab soalan yg mcm tu sekali..papepon, mmg aku rasa tersangat sakit hati n terasa paling bangang sekali..huhuhuhu..
nak tau kenapa???
okeylah aku story sket....macam ni ceritanya..time dlm kelas hari tu, dia(lecturer) ada buat quiz..tapi quiz ni mcm main pop kuiz tu..kene tekan buzzle(aku xtau mcm mane eja nya) bagai..lepas tu soalan yg dia tayangkan kat LCD tu adalah soalan yg kuar time final exam..tp dia cakap soalan yg dia tayang tu soalan sem lepas..so, mmg kitorg x ambik kisah sangat laa...bila da bukak kertas soalan time final tu, aku terasa sangat2 la menyirap okey! mmg terasa sangat diperbodohkan..nak marah dia nnti dia cakap.."kan saya da bg soalannya..kau tggl nak jawab je.."..mcm tu plak katanya nnti..hoho
so, what i'm gonna to do??
KITA BAKO JE JAMBANG DIA!!!!! KITA BAKOOO!!!!! 
sabo je laaa...zzzzzz

sememangnya aku tersangatlah benci dengan lecturer tu..huhu..xtau laa bape result aku nnti..adakah aku akan sebangga seperti sem lepas???
kita nantikan same2 okey!!!
bubye!!!!
Post a Comment