Monday, March 28, 2011

Main Bowling TIME!!

sedang bersiap2 mau pegi main bowling kat 1 Plaza, Kuala Selangor (belakang tesco)
hehe..cantik tak? cantik tak? muka saya tiada jerawat..so, gunalah berus sabut kelapa untuk menghilangkan segala jerawat yg tumbuh dan membesar di muka anda..hehe..gurau je..(hanya selingan semata-mata!)
____________________________________________________

asal usul plan nak main bowling di adalah asalnya di usulkan oleh aku..pada mulanya aku hanya ajak Syiqin ngan Najmi (anak sedara aku)..tapi secara tetibe along plak tau..then secara tidak langsung jugak, amin (abg aku) pun turut terdengar time along tanya aku "bila nak pegi main bowling?"
lepas tu, tetiba plak amin teringin nak main bowling dan dia mintak aku ajak si along ni bagai..lepas tu aku ni plak dengan semangatnya mengajak along..punyalah aku merayu-rayu sambil buat muka seposen, akhirnya along pon nak ikut jugak..heheheheh..pandai tak aku mengayat along aku ni..heheheh

so, pada 27 march 2011 (semalam), pergilah kitorg ke Kuala Selangor untuk main bowling tersebut.. dengan 5 orang player - aku, along, amin, najmi dengan ikhwan..2 games..sangat memenatkan..tapi seronok..puas rasanya dapat berseronok dengan abang-abang aku..walaupun aku kalah agak teruk (najmi lagi teruk kalahnya), tapi berbaloi rasanya..hehehe..

dari kiri - Najmi, Along, Aku (tetibe grafnya menurun plak a.k.a aku kekurangan kalsium untuk tinggi), Amin, dan Ikhwan (budak umur 11 tahun yg dah kalahkan aku dengan Najmi..sungguh memalukan!)

aku dengan along..hahaha..along ni konon bajet nak nampak macam pasangan kekasih laa..peelisssss laaa..dah mcm bapak ngn anak je..hahahaha..
pssttt - along berusia 42 tahun..manakala aku berusia 19 tahun!!


----> tetiba teringat time main bowling dengan kawan-kawan dan jugak kekasihku..sweet memories ^_^

No comments: