Tuesday, March 29, 2011

My BIG Family (belah ibu)


ahah!!!!
this is my family..the whole family belah ibu saya..gambar ni kat umah opah kat kampung balun, slim river, perak..nak tau mana satu aku?? 
korang cariklah sendiri sebab aku sendiri pon tak jumpa dimanakah aku berada..huhuhu..tapi aku mmg wujud dalam gambar ni..mybe aku kanak2 yg didepan yg berbaju merah putih dan menoleh kebelakang tu..kot laa..aku sendiri pun x bape nak pasti sebab gambarnya x jelas sangat..yelaa kan..gambar lama kot..ni pon scan je..aku rasa time ni umur aku dalam 4 tahun kot..

19 tahun - 4 tahun = 15 tahun yg lepas!!

wahh sangat dahsyat!!! lama tuuu 15 tahun tu..tp gambar ni masih cantik tersimpan..tahniah3!!
anyway..ni la 1st time kitorg gathered ramai2..next wat lagi kot..aku follow je..hehehe..

---->best berkumpul beramai2 with sedara mara dan sepupu sepapat semua..^_^
Post a Comment