Monday, April 5, 2010

ABPBH 09

Salam..
aku da x terkata daaa...huhu..
ABPBH mlm td mmg ...... ntah laaa
pembukaan dimualakan dgn persembahan dr Bunkface dan Faizal tahir menerusi lagu Revolusi..mmg mantap..aku xde komen2 ape tntg perfomance ni..
pastu tibalah masanya kemunculan pengacara Raja Azura dan Sharifah Shahirah..mmg best giller arh dorg..x gering gusi aku dibuatnye..haha..
tetapi satu je yg aku nk komen..knp artis wanita di malaysia nk suka sgt tunjukkan lurah bukit die ek????malu giller waa diabuatnye..kalo masing bkn beragama Islam,waa x komen papelaa..tp kebanyakannye beragama Islam..
dorg mase kecik2 x pnh blaja agama ke ek???atau mak bpk dorg yg x reti menerapkan nilai2 agama Islam dlm diri dorg???
malu sungguh waa tgk mereka uh..
si pemenang ABP plak,dulu beria2 benar wat publisiti yg dia nk pakai tudung lps balik dr hj..tp mula2 je die pakai penuh..tp skrg???hadoiiyaaaiii..sungguh hipokrit anda ek..
anda2 sume ni nama je beragama islam..tp ada ke anda2 sume ni mengamalkan ajaran islam??
anda2 sume ni x malu ke ngaku diri tu Islam tp wat perangai x senonoh kat luar nunnn..???
hadoiiyaaiii..malu la sket weyh..bila masing2 da menang,baru nk ucap SYUKUR ALHAMDULILLAH..x malu ke weyh dgn baju yg nmpk lurah,kain nmpk paha,lgn bj nmpk ketiak tetibe pg ucap mcm tu??
aku sndiri yg merah muka tgk korg..
pastu ada plak yg mekap mcm badut..astagfirullah..muka da hensem2 yg korg g mekap mcm badut tu ngape????hadoiiiyaaaiiiii...
sedar la diri tu sket yg anda2 sume ni ISLAM..
mana letaknye agama anda sume??kat bwh tapak kaki??
Allah tu Maha Besar..bila2 mase je Dia boleh tarik nyawa anda sume..x kiralah time anda tgh tido sekali pon..mase tu anda xnk smpat taubat n mengucap..
Astagfirullahalazim..ALLAHUAKBAR!!
Post a Comment