Thursday, April 22, 2010

KOLEJ UNITY ............ SUMPAH AKU XNK MASUK!!

aku plg pantang kalo ada org yg da wat aku rasa putus asa sblm IPTA kuar..
da ar call aku time aku tgh sedap mencekik!
pastu die bg aku mase 10 minit utk hbskan mkn..
pas2,xsmpai 5 minit da call balik..x ke aku rase mcm nk sedekahkan al-fatihah jew org tu..
pastu terpaksa jgk laa aku layan promotion die tu..
mula2 die tnye result aku..aku pon bg laaa..
pastu die kirakan markah merit utk aku..aku suka sbb ada org nk kirakan..(sbb aku xtau mcm mane nk kira)..
dlm dok die kire2 tu,smpat gak aku mengunyah n menelan saki baki mknn yg ada dlm mulut aku..
bile die da hbs kira,die ckp la yg markah merit aku juz 40++ something..sbb aku lupa markah cgpa aku..
pastu dia ckp minimum markah merit nk masuk IPTA 75.00..markah aku jauh beza ngn markah tu..so dgn megah nye die ckp "u xdpt masuk IPTA sbb IPTA minimum markah merit 75.00"..
ya Allah..mcm aku sepak2 je muke die..pastu leh plak die ckp yg kolej die boleh ambek aku sbg pelajar..mcm kos yg sesuai utk aku katanya...
weyh pompuan!!tolong ar...ko hengat aku teringin sgt ke nk masuk kolej ko tu??
da la kos ntah pape yg ko tawarkan kat aku..aku x minat sama sekali ar!
ko hengat dgn ko ckp yg aku x layak ke IPTA akan membunuh semangat aku utk mencube??
tolong arr...ko salah org ar pompuan...
naseb baik ko call aku jew..kalo ko jmpe aku terus,dah sah2 aku akan simbah ko dgn air longkang sebaldi..
poyo betul bercakap..bagus sgt ke kolej ko??
setakat ada affair ngn UPM ngn UiTM seciput jew pon nk bongkak sombong takbur ngn aku plak..
ko hengat budak baru lps hbs spm ni terliur sgt ke dgn tawaran yg ko ckp uh??
lainlah kalo sumenye ko tanggung..seluruh dunia pon nak blaja kat kolej ko uh..
plg benci ar aku ngn org tu...hilang terus selera aku nk mkn...
sengal tahap gaban!
................................

No comments: