Tuesday, April 20, 2010

Achik Spin di dalam kenangan..

da 4 hari beliau meninggalkan kita..
tp aku still rase kehilangan dia..
aku rase bru smlm je aku tgk cite DEMI lakonan arwah dan Spin..
aku rase bru smlm jew aku tgk video arwah bersama Spin..
dan aku rase mcm baru smlm jew aku begitu meminati arwah..
padahal,aku amat meminati arwah ketika sekolah rendah..mase tu,kumpulan Spin baru je melancarkan album yg ke bape tah..dan time tu jgk mereka dpt tawaran utk berlakon..
kalo korg nk tau..lagu 1st yg aku penah hafal smpai hbs ialah lagu MEMORI BERKASIH..
mase tu umur aku baru 8 thn kot..huhu..
aku minat die pon sbb akak aku minat kat dia jgk...so,kakak borek,adik rintik laa..
huhu..
sekarang dia da xde..mmg aku terkejut sgt dgn berita kematiannya..
aku hampir menangis bila tgk video kemalangan tu..
walaupun arwah dikatanya tercampak keluar dr keta,tp aku rase mcm arwah ada dlm keta yg sdg marak terbakar tu...padahal,die da ada kat luar..cume kamera x fokus kat dia jew..
aku sedih bila memikirkan tentang keluarga arwah..
mcm2 dugaan yg Allah turunkan utk mereka..
mula anak sulung nye meninggal ketika berusia 2 bulan..
lepas tu ayahnya plak..
dan kini Achik..
aku xdpt bygkan perasaan isterinya..
kalaulah aku berada di tempat dia,mgkn aku da gila meroyan..huhu
mana x nye,suami yg tercinta sudah pergi buat selama2nya dlm sekelip mata je..
bayangkanlah..pg tadi si suami ada bersama disisi sedang menjamah sarapan dan seterusnya keluar utk bekerja..bila ptg atau mlm,bukan si suami yg pulang..tetapi mayat suami...mmg menyedihkan...
arrgghhhh...dulu aku membesar dgn lagu2 nyanyian arwah..setiap kali akak aku beli cd spin,aku yg akan dgr dulu..
tp kini...semuanya dlm kenangan....

No comments: