Tuesday, April 13, 2010

Hari yg Menggembirakan.

setelah hampir sebulan lebih tidak bertemu,akhirnya kita bertemu juaaa..
walaupon ada sedikit pertengkaran antara kita sehari sebelum kejadian,aku tetap memohon utk keluar dgn mu..
pada hari kejadian pulak,ada jugak nk gadow2 manja dgn mu..haha..
yg x bestnye,aku kene kejar die lepas turun bas..yg die plak punye la laju berjalan..menonong je..smpai sempot2 aku kejar die..mula2 x nmpk byg..tp aku jln jew smpai jmpe..terkebil2 aku menjejak bayangnye...huhu..saba je waa..
rupa2nye die kejar g beli tiket wyg..tp pada masa yg sama,marah kat aku jgk..huh,salah die jgk..sape suruh xnk tggu org naik bas..pdn muka!
lps beli tiket,sekali lagi die jalan menonong je ngn kwn die..aku bagai nk tersadung ikut die..da la kaki aku ni pendek,nk jln laju2 pon x boleh..sabarrrnyeee akuuuu...
tp last sekali ok jgk..aku xpujuk pon..die yg ok sndiri..lawak tol..haha..
bile da hbs aksi kejar mengejar antara aku dan dia, tibalah masenye utk tgk wyg..kali ni kitorg tgk cite SEMERAH CINTA STILLETO..best jugak citenye..haha..
but i wanna remembering this moment with him..this is so beautiful moment..i like it honey..thnks so much for being my heart partner..i love u too honey and i'm always miss u..

No comments: