Friday, April 16, 2010

MAAF tiada gunanye utk mengubati hatiku..

MAAF PERTAMA
ni benda pertama yg buat hati aku rasa semacam je..tp aku boleh terima lg sbb aku mmg xnk masuk matrik pon..so aku x bape kisah..cume terkilan sikit jew sbb kwn2 yg lain sume dpt..huhu

MAAF KEDUA
tiada apa yg lebih melukakan hatiku selain dari melihat dia berposing sakan dgn girls!!kalo nk posing berdua2an pon,xyah laa nk publish kat Tagged..buat sakit mata aku je nengok..tgk gmbr yg satu ni aku ok lg..bila tgk g,br ke2,hati aku da pns..gmbr ngn girlsssss..tp girlsss tu siap sentuh rambut die...aku pon x pernah sentuh rambut dia yg korg nk sentuh tu pehal???????!!!!berapi je aku tgk....aku mls nk upload gmbr2 tu kat cni..buat sakit mata,hati,jantung,hempedu,paru2..
eeeeeee...sumenye laaaaa....

MAAF KETIGA
ust kamil - salam, ayah mintak maaf byk3 intan sbb kene tangguhkan ambil intan jd fasi program hujung minggu ni sbb ada cikgu yg adh ajak kawannya tanpa pengetahuan ayah,baru ayah tahu tadi! nnti program 7-9/5 di hulu langat ayah akan pastikan intan senarai pertama ok!
MAAF yg kali ni aku da xleh nk tahan airmata aku drpd mengalir..semuanye aku da siapkan..knp da last2 minit mcm ni baru nk gtau???nsb bek aku tanye..kalo x..ntah laaaa..da RM200 duit yg sepatutnye menjadi milik aku terbang mcm tu jew..aku nk sgt g kem ni..aku perlukan sgt duit tu..knp?knp?knp? knpaaaaa????????????? nk aje aku bls msj uh - "xpe laa..sy mls laa nk attend event ape2 yg ayah tawarkan..bukannye dpt pg pon..buat sakit hati jew"..tp demi hormat aku pd org tua yg byk berjasa pd sekolah tu,aku biarkan je msj tu tanpa berbalas..siyes aku ckp..sakit giller hati aku...aku kecewa sgt..aku nak sgt pegi..T___T

this all is very not fair 4 me! why me?????semuanya mengecewakan aku..xdpt aku nk luahkan betapa sedihnye aku dibuat begini..semuanye dtg bertimbun2..ape yg harus aku buat???aku kecewa...aku sedih...semuanye buat aku rase stress!!!
ARRGGHHHHH..EVERYTHING SO SUCK!!!!SO SHIT!!!!
Post a Comment