Thursday, April 8, 2010

Semalam yg hangat..

semalam yg hangat???
tp smlm xde la hangat sgt..hehe
aku nk cite sket je psl smlm..
smlm,pg2 lg kwn aku da call aku(call no bapak aku sbnrnyr) utk mnx tolong jg kantin sekolah rendah..mula2 aku rase mcm keberatan..tp rase mcm nak plak..lps berunding ngn mak,aku pon bersiaplah utk g kantin uh..
smpai je kat kantin,umi terus bawak aku g dapur n suruh bungkus nasi lemak..adoiiyaaiii..waa xtau nk bungkus nasi lemak..nsb bek umi ajrkan..kalo x,kompom x menjadi bungkusan punye..huhu..time ni,betapa terseksanya aku membungkus nasi lemak seorang diri..tangan cek yg lembut x pnh wat keje ni,terus jd merah2 n melecet sama sekali!..huh betapa pemalas nye waa..huhu..
tp siyes arr..teruk giller..da la kene berdiri..naik tegak tulang belakang aku..nsb bek masih leh bengkokkan..kalo x,mau tegak jew...pastu,aku kene bungkus nasi goreng plak..nsb bek sket jew..kalo byk,naya je..
time rehat plak..hadoiiyaaiii..budak2 ni ckp mcm berbisik jew..sabo je aku..da la aku ni xbape pndai nk layan budak sekolah rendah..kalo budak sekolah menengah pandai ar..da biasa..hehehe..penat giller ar..lps habis waktu rehat,aku kene lap meja,sapu smpah ngn mop lantai..ya Allah...aku rasa mcm da nk patah jew tulang belakang aku ni..time nk balik,umi bg aku RM10..hhuhu..leh gak wat topup..
kalo kwn aku mintak tolong ag,taubat aku xnk g lg..sekso zahir den dibueknyo..balik umah jew.x sedar aku dah..haha..
papepon,pengalaman tetap yg plg berharga buat masa depanku...zzzzz
Post a Comment