Saturday, May 22, 2010

Kau dan AKu


seronoknye hari ni!!!!dpt jalan2 kat tepi pantai..juz you n me n him(nyebok jew)..
hehehe..walaupon hujan,dia ttp boleh meluangkan sedikit masanya bersama aku..seronoknye x terkata..
i miss u b..thanks for coming..
walaupun sekejap je dpt main air,tp berbaloi laa..hahaha..lawak bila teringat parents sndiri yg 'tangkap' time kitorg tgh best2 lompat2 atas batu..hahaha..nsb bek abah ngn mak x marah..dorg siap tggu lg kitorg balik..hahaha..lawak betol..tp kitorg bkn pegi berdua jew..aku bwk muhrim aku sorg..sbb tu aku ckp 'juz u n me n him'..heheheh..lgpon bknnye kitorg g kat tempat yg xde org..kanan n kiri ada org..ada yg memancing,ada yg berkhemah..kitorg g menyelit je..hahaha..
tp best arr..heheheheh..
lps ni aku nk pindah ke subang dok ngn akak..bila la dpt jmpe agy buah hati aku tu..mybe time balik jeram je kot..tp x semestinya xleh kuar kan..heheheh..
love u dear..i'll miss u sooo muchhh!!!
dpt snap satu gmbr je sbb parents da menunggu..huhu

No comments: