Monday, May 10, 2010

Satu hari di SMK Raja Muda Musa...

1st time while i arrived at SMK Raja Muda Musa,Bestari Jaya, my heart says "this school wide but narrow".. the school is many block of classes that too close to each other..but i dont know how many blocks there..i dont calculate it..hahaha(yeye je nk ckp BI ni)
after that,i go to somewhere place at the school to register..bla bla bla and blaaaa...
aarrhhh..malas laa ckp BI..huhu
lepas pendaftaran,ada sesi taklimat..dpt gak laa jmpe ngn sume cikgu2 yg ajar f6..tp yg paling sporting cikgu sejarah..tp sayangnye,aku akan tukar dr skola tu..(yeye jew..bknnye aku nk amek sejarah pon)..
dlm mase sehari aku kat skola tu..aku dpt perhatikan yg dak2 f6 atas agak best la jgk..nmpk ok..tp xde ar kerek sgt..tp sebelum start sesi orientasi yg f6 bwk,baik aku blah dulu..x sggp cek..hahaha..
papepon,menjadi warga SMKRMM dlm mase sehari ni pon,aku rasa bertuah sgt..lebih2 lagi pengetua sekolah tu adalah pengetua sekola lame aku..haha..
terasa berat plak aku nk tukar sekolah ni..sekolah luar bandar da sebati dgn hidup aku..aku harap,aku dpt ipta..xde la lame sgt aku kat sekolah tu nnti..uhuu..

No comments: