Thursday, September 16, 2010

Heading to Sunway Pyramid!

sudah sekian lama tidak bertemu, akhirnya kita bertemu juga ditempat yg teramat sensitif bagi ku..Sunway Pyramid..hahahaha..pertemuan yg hanya dipenuhi dengan usik mengusik dan gelak ketawa itu terasa amat membahagiakan..sudah lama aku tidak berdiri disebelah dia..terlalu lama juga aku tidak duduk disebelah dia..dan terlalu lama juga aku tidak berpegangan tangan dengan dia..heheh..rindu banget seyh!!! rinduku terubat dengan hanya melihat senyuman terukir di bibir seksi nya..eheheheh..ingin sahaja aku memeluk dia..tapi mengenangkan status kami yg masih belum bernikah, aku tahankan saja..hahahaha..sungguh aku berasa begitu gembira hari ni..terima kasih sayangku kerana sudi keluar dengan ku...love you so much!!!!

seawal jam 7.17 am aku terbangun..dan aku terus keluar dari bilik dan terus membuat keje-keje yg belum beres iaitu mengemas dapur..selepas itu, aku terus bersiap-siap..dalam pukul 9.15 am aku sampai di bus stop..pukul 9.35 naik bas..sampai di bus stop Klang jam 10.30 + +..bila Izz dah terlihat bayang aku dan Haizun, dia terus membawa kami ke bus untuk ke Sunway..pada awalnya aku berasa bersalah sebab tak memujuk Izz terlebih awal..tapi aku tau masih banyak waktu untuk aku memujuknya..sampai sahaja di Sunway, kami terus menuju ke pawagam dan terus membeli tiket movie Resident Evil - AfterLife (18 PL)..selepas itu aku dan Haizun membeli sekudap sekudip untuk dimakan di dalam panggung..hahaha..start je movie, aku terus membuat gaya untuk memujuk si jejaka idaman hati aku tu..lastly, Alhamdulillah, dia baik dengan sendirinya..aku tau dia tentukan rindukan aku dan takkan mungkin dia ingin lepaskan saat-saat pertemuan begitu saja..sungguh romantis dan sejuk suasana di dalam panggung membuatkan aku dan Izz berkongsi sweater dan berpegangan tangan..seperti biasa, tangan aku dapat memanaskan tangannya kerana suhu badan ku yg tak pernah sejuk ni..huhu..aku bahagia sekali..sepanjang hari hanya aku yg ada disamping dia..thanks so much sayang..banyak masa yg Intan luangkan untuk Bie..Intan cuma nak Bie rasa happy bila keluar dengan Intan..and I really do it for you...I love you so much!!!
__________________________________________________
pitchaaa!!!!!








haizun yg dah kepenatan..

2 comments:

amani izzati said...

intan nazila, amani izzati sangat jeles sekarang! hahahaha, besnyerrr..
kan best kalau dapat cam gituuu:)

Unknown said...

hehehe..lek jew..lama dah x jmpe..lebih 4 blm kot..huhu..