Wednesday, April 13, 2011

Penghargaan dari insan yang bernama sahabat

tadi kan, bila aku on je facebook, berderet notifications yang masuk..salah satu daripada notification tersebut adalah dari kawan lama aku..Amirul Aiman..kalo korang semua nak tau, dia ni adalah antara pendorong terbesar aku untuk berblogging..dialah yg paling banyak bantu aku..

dalam notifications tu, dia ada post something kat wall aku..

ni post nya..

Aiman menghargai entry Memories SMKJ yg aku buat part-by-part tu..tetibe rasa terharu sangat..ada jugak kawan2 lain yang mintak aku sambung lagi part nya..mmg aku nak sambung pun..aku dah siapkan gambar2 yang aku nak upload..^_^

----> terasa mau bergenang airmata ini :'-)


2 comments:

MyneTot said...

haha...intan2..siap buat post khas untuk aku...terharu gila aku....terpaku aku...haha..thanks ya frenddd

Unknown said...

hahaha..welcome bro! ^_^