Friday, July 8, 2011

Entry versi COMPANG CAMPING

Eh.. kenapa letak lagu ni? Dah xde lagu yang best lagi ke? 
Hattoiii... sukati haku la nak letak lagu apa pon.. bukan sesaje je Cik Innaz nak letak lagu jenis yang tangkap leleh dan menggambarkan kekecewaan tahap dewa ni.. ada cerita di sebalik lagu ni.. tapi malas la Cik Innaz nak cerita.. takot mutiara jernih jatuh berguguran macam hujan lebat plak.. Cik Innaz nak happily ever after je..hehehehe :P

haaiiisshhhh burung biruu ni.. sibuk je nak interprem kat sini.. shuhhh shuhhh...


Hiro Mizushima.. yeahh!!! aku da hafal nama mamat nih!! susah betul aku nak ingat nama dia ni.. aku selalu panggil dia Nanba Minami-senpai(ketua dorm 1 dalam cite Hana Kimi) sebab dalam cite tu aku start kenal dia..hehehh..aku suka tgk rambut dia..walaupun serabai, tp sweet.. memang sangat cocok dengan muka dia..hahaha..malas laa aku nak puji dia lebih..takot plak nanti ada orang makan hati...tettttttt!!!! 

anyway...sekarang Cik Innaz cuma nak happykan hati je..mungkin dengan cara-cara begini (menipu hati yg sedang berduka) boleh buat Cik Innaz rasa happy.. apa-apa punnnn, result sem 3 dah kuar.. Alhamdulillah pointer Cik Innaz naik sikit daripada sem lepas.. walaupun time exam hari tu hati ni tak berana nak happy sangat tapi dengan berkat doa ibu dan bapa, Cik Innaz dapat mengekalkan reputasi Cik Innaz..:)

nanti Cik Innaz tunjukkan result Cik Innaz ehh.. hehehehe ^_^v



3 comments:

Katak Hijau said...

Nanba Senpai... 1st kenal dier pon dgn watak ti.. suka dier.. cute... =)

New post :Itu Awan.. Awan.. AwanBand!

Taufan Bin Ribut said...

memang compang camping pon #okbai hahaha..


Entri terkini : All day i do about sexs
Entri sebelum :Sayang,bil air dah tertunggak ni.Bile nak bayar(18sx)
Watch my video songs ^_^

Unknown said...

hahaha..update tgh malam..macam ni la jadinya..:P