Tuesday, July 5, 2011

Justin Bieber follow blog Intan Nazila!!


Jangan jeles ya teman-teman ku sekalian kerna Justin Bieber, cowoknya Selena Gomez itu follow blog nya Intan Nazila (baca dgn slang Indon) ^_^.. Hahahaha.. Cik Innaz tengah membanggakan diri sekarang ni.. Segala-galanya tengah mengembang buat masa ni.. mana taknya, secara tetiba JB follow blog Cik Innaz.. memang pelik dan aneh kan.. mana tak nye, JB yg selalu sibuk dgn dunia nyanyian dan Cik Selena Gomez tu masih sempat melayan blog.. dan lagi bertambah pelik bila dia sudi mem'follow' blog Cik Innaz ni yang dah sememangnya 90% menggunakan Bahasa Malaysia.. jangan korang buat2 muka tak percayalah.. BETUL.. Cik Innaz tak menipu.. Cik Innaz ada buktinya ni.........



Ahahahahhaaa.. Percaya tak?? kan Cik Innaz dah kata yang Cik Innaz tak menipu.. Ni bukan photoshop eh.. watermark kat tepi tu je yg photoshop.. blog Cik Innaz adalah blog pertama yang Cik "Justin Bieber" versi Gadis Melayu follow.. hehehehhehh... 

Anyway.. Terima kasih kepada Cik "Justin Bieber" versi "gadis melayu yg tak suka dengan Selena Gomez" kerana sudi follow blog Cik Innaz yang tak seberapa ni.. ^_^.. 


Tazkirah Bebas : Janganlah kamu menuduh seseorang sebagai penipu tanpa bukti yang sahih kerana sesungguhnya hukum menuduh orang yang menipu adalah sama dengan hukum orang yang memfitnah, yakni, dosanya lebih besar dari dosa seorang pembunuh! Wallahu'alam..



Post a Comment