Thursday, July 21, 2011

Entry versi LEPAS GERAM

Assalamulaikum.. 1st and all, Cik Innaz nak mintak maaf banyak-banyak if entry kali ni Cik Innaz menggunakan bahasa yg kurang enak utk di baca.. terima kasih kerana memahami..

AKU tak kisah if korang nak kutuk kitorg or apa.. AKU jugak tak kisah if korang nak buruk-burukkan kitorg kat depan kawan-kawan yg lain.. AKU jugak tak kisah if korang nak hasut semua kawan-kawan kita supaya berpihak kat korang and salahkan kitorg terus.. seriusly aku cakap AKU TAK KISAH!! tapi kat sini aku nak TEGASKAN yg aku tak pernah langsung buruk-burukkan or kutuk-kutuk korang kat depan kawan-kawan kita yg lain.. paling kurang pon aku just mengadu kat mak aku je.. AKU dah biasa DIPULAUKAN macam ni.. AKU jugak dah biasa dipandang serong oleh orang lain.. so aku TAK KISAH!! dosa aku pun dah banyak aku kumpul, tp at least aku tak nak tambah dosa aku mengutuk and memburukkan korang kat orang lain.. walaupun korang tak nak berkawan dgn aku lagi pon aku LANGSUNG TAK KISAH!! AKU dah tau maksud sebenar korang masih lagi mahu tegur aku.. semuanya gara-gara motor kan?? if korang tak tegur aku lagi, maknanya korang jugak takkan dapat guna motor aku secara free even korang nak pergi beli nasik sekali pon.. dan korang sekarang jgk tak memerlukan alasan kenapa korang perlu tegow kawan kita yg sorang lagi tu kan?? lepas ni korang jangan tanye "kenapa?" if aku tak angkut motor aku tu bila aku balik sini lagi okey..

IF aku kehilangan korang sebagai sahabat, AKU TAK KISAH sebab masih ramai lagi yg sudi berkawan dengan aku.. AKU rasa kan, korang perlu kot muhasabah diri sendiri sebab lepas sorang-sorang kawan-kawan korang menjauhkan diri dari korang.. dan korang jugak JANGAN MENYESAL if lepas ni xde siapa pon yg nak rapat dengan korang lagi.. AKU dah sedar sekarang, berkawan dengan korang membuatkan duit dan masa aku TERBAZIR macam tu je.. AKU takkan terpengaruh lagi dengan ucapan yg keluar dari mulut korang.. AKU cuma mampu berdoa je semoga korang cepat-cepat sedar diri dan perbetulkan kesilapan yg dah lama korang buat ni.. korang janganlah anggap diri korang tu BAGUS SANGAT! selama ni korang cuma tahu MEMBEBEL dan SALAHKAN ORANG LAIN je dari pandang cermin and komen diri sendiri.. OKEY????

hahhhh... AKU dah lama bersabar dan redha je dengan apa yg korang dah buat kat kitorg.. tapi aku dah mula HILANG SABAR bila korang memburuk-burukkan kitorg kat kawan-kawan kita yg lain.. sorry la kan if aku tak berterus terang kat depan korang sebab aku ni jenis yg MALAS NAK CARI GADOW.. tapi aku hargai la masa-masa kita bersama sewaktu ketika dahulu.. memang best berkawan dengan korang.. tapi sape yg sanggup kan ditekan oleh kawan baik kita sendiri? if korang rasa apa yg kitorg rasa, korang pon pasti akan sakit hati.. percayalaaahhhh...........

dalam dunia ni, tak ada orang yg akan sentiasa berada di atas.. suatu saat nanti pasti mereka akan berada di bawah.. dan korang janganlah terasa diri tu terlalu bagus sebab ada yg lebih bagus dari korang...


Tamatlah entry versi LEPAS GERAM ini....
____________________



No comments: