Sunday, February 13, 2011

Assignment : Invitation Card

keseluruhan kad..

bahagian depan kad..tulisan tu sebenarnya terkeluar sikit..









bahagian dalam kad sebelah kiri..untuk diletakkan gambar.

bahagian dalam kad sebelah kanan..untuk di letakkan maklumat majlis yg hendak di adakan.

_______________________________________________________________
comel x? comel x??
huhu..susah tau nak buat..nak cari idea je dekat 2 minggu..at last, lagi 3 hari nak hantar baru aku dapat ilham nak buat tema kad aku dengan DISNEY PRINCESS..actually mmg aku buat kad betul..bukan setakat design je..tp yg kad betul akux  sempat nak ambil gmbr sebab buat last2 minit je kan..mane sempat..dah siap terus hantar..huhuhu..anyway,mmg comeyh sungguh kan?? haha.. masuk bakul angkat sendiri sudah..:p

 actually ada lagi kad yg lagi cantik dari yg aku buat..setakat ni, ini sahaja idea yg mampu aku realisasikan..mmg agak mengecewakan bagi diri aku sebab hanya ini je yg mampu aku buat jika dibanding dengan kwn2 yg lain..huhu..

apapepon, syukur Alhamdulillah kerana masih lagi diberi kesempatan olehNya untuk menghasilkan kad yg secomel ini..dan terima kasih kepada ibu dan bapa saya yg sentiasa mendoakan kejayaan saya dan juga kawan2 saya yg sudi bekongsi idea dengan saya..
terima kasih banyak...(oh sungguh terharu) *tetibe..-_-!!*

hahaha..tggu jap ek..ada lagi 2 assignment yg aku nak publish ni..
sat naaa...

No comments: