Tuesday, February 15, 2011

Impian Aku ...

sejak dari kecik, setiap orang pasti akan memiliki impian..tak terkecuali jugak aku..heheheh..
so that, aku meletakkan impian aku pada list yg pertama adalah KAHWIN..
kenapa kawin?? sebab aku nak kawin laa..hahahaha!! tp aku belum gila sgt nak kawin laa atau kata2 yg dipahami adalah desperate..no no no no no nooo..aku belum desperate nak kawin bagai..tggu aku habis blaja la ye..at least biarlah aku hbskan diploma dulu..heheheh..

hehehe..yelaa kan..dunia da nak kiamat..mybe kita semua yg masih hidup ni bakal jumpa hari kepada pengakhiran dunia tu..aku xtau laa..itu semua keje Allah..wallahualam..so, bila aku terpikir pasal kiamat, secara automatik nya aku pasti akan terpikir pasal mati..so that, aku nak jugak merasa ada suami sebelum aku meninggalkan dunia yg fana ni..at least, aku dapat merasa kasih sayang suami dan perlindungan sementara dari suami aku tu..teringin jugak nak berbakti pada suami..solat same2, sediakan makan dan pakai suami, hias rumah suami, melayan suami (opssss)..hehehehehe..no s** in my mind..ngaaaaa
______________________________________________________________

THEN, impian aku yang kedua adalah memakai jubah graduasi.


aku xtau kenapa itu plak yg jadi impian aku.. sebabnya dari aku tamat tadika kemas lagi aku x pernah merasa pakai jubah graduasi..apatah lagi ambik gambar yg macam budak lepas habis tadika buat tu..siap pegang scroll lagi..teramat2 la cemburu bagi aku yg x pnh pegang scroll tu kan..huhuu..
time tamat form 5 pon x merasa jugak..ye laa kan..sekolah aku xde la kaya sangat untuk belikan jubah tu untuk anak2 muridnya..hoho..
 tapi, kalo time aku amek diploma aku atas pentas nanti, syok jugak kalo suami aku dok tgk aku naik pentas kat bwh..heheheh..so sweet!!!
gatal sudah..ahakzzz ^_^!
__________________________________________________

begitulah sedikit sebanyak tentang impian aku...aku x pk benda lain dah..dua perkara tu je yg aku pk..

----> papepon, doakanlah kebahagiaan untuk aku dunia dan akhirat..heheheh..^_^
SALAM MAULIDUR RASUL KEPADA SEMUA..

No comments: