Sunday, February 13, 2011

Assignment : Poster


ahah!! yg ni plak..pon same..da agak lama terperap baru aku buat..
alasan aku : senang je buat poster..tepek2 je dah jadi..
tapi mmg jadi pon..dengan kelajuan internet dari BB maxis yg tak bape nak laju uh, aku berusaha utk mencari gambar2 yg aku tepek kat bawah uh..mmg lembab segala urusan aku dengan kelajuan internet yg x berapa nak laju giller uh..

then, tetiba kene buat PRESENTATION..nasib baik laa pelajar lelaki xde dalam kelas sebab dorang sume lambat datang n pintu kelas pon da kene kunci oleh lecturer..haha..padan muko korg..ngahahaaa..
ok sambung..pastu tetiba aku plak orang pertama yg kene present..perghhh!! mmg menyentap!! orang pertama pada waktu2 tgh ngantuk n separuh bersedia..tp xpe laa..setakat present je kot..tak susah mana pon..hahaha..

pastu, tetiba plak lecturer tu bertanya..perghh..soalan2 yg agak boleh aku jwb jugak..mane yg x blh tu, aku tersengih2 je laa..then dia bagi advice..
1 - gambar yg terkumpul kat bwh tu letak satu je pon da cukup..atau highligt kan satu gmbr je..
2 - tulisan yg digunakan x bape nak sesuai..
3 - lagi ape tah..aku x ingat..hahaha..

ini sahaja lah assignment yg kene hantar dalam masa satu hari!
3 assignment sekali gus..mane tak menggelabah tahap babun aku dibuatnya..huhu..
anyway, hanya tinggal satu je assignment yg belum aku buat..dan ianya kene hantar pada hari rabu (16 Feb).
Post a Comment