Saturday, February 19, 2011

So You Think You Can Dance? Season 7

tadi aku tengok SYTYCD kat AXN (701).. tadi episode tentang pemilihan 10 calon ke Las Vegas..memang best giller kot.. judges sanggup turun padang (pegi rumah peserta) untuk memberitahu sama ada dorang layak atau tak..perghh..memang semangat jati diri itu sangat penting ye (tetibe)..

aku pun xtau apa mesej yg aku cuba sampaikan kali ni..tp memang best aku tgk..mana yg x terpilih tu, dengan judges2 sekali menangis sama..terharu giller kot..disini kita diperlihatkan dengan kasih sayang dan rasa simpati yang di antara satu sama lain ye..hahahaha..tapi di akhir rancangan tadi, penerbit buat kejutan dengan menambahkan seorang lagi peserta yg amat berbakat untuk ke Las Vegas..so that, total all of the peserta jadi 11 orang..mmg best!!

anyway, aku suka tgk SYTYCD ni sebab memang aku suka tgk laa!
tak jemu kot..duka tgk dorang menari atas pentas..sangat berbakat okey! kalo nak suruh aku buat, nak angkat kaki sebelah tggi2 pon aku x mampu..sangat memalukan..hohohoho


----> aku suka Alex Wong dan Lauren..^_^
Post a Comment