Monday, February 28, 2011

My Assignments for Final Project - Phamplet

ASSALAMUALAIKUM..hai kawan2! maaf ye sebab da seminggu aku x update blog..bukan ape, assignment byk kot..lagpun final exam tinggal lagi seminggu je..everything mmg nak kene rush la kan..lebih2 lagi bila ada tambahan assignment utk kali yg terakhir atau lebih di kenali sebagai final project..huhu..

kali ni assignment tentang phamplet (betul ke eja nya??) .. then isi2 dalamannya pasal FITM dan program diploma..nsb baik laa lecturer bagi tajuk yg agak senang sket..dalam satu website je aku boleh dapat sume sekali isi walaupun dalam phamplet tu x muat plak utk aku sumbatkan semua sekali..adeyhhh..sungguh memalukan.. -_-!!

okay!! this is my last assignment for this semester..!!



aku da xtau nak buat mcm mane lagi..inilah hasilnya yg aku buat cuma dalam masa 2 hari je..tu pon tolak masa makan, tidur, tgk tv, rehat, main2, on9 dan yg lain2..
*note - masa yg diberikan 2 minggu..

No comments: