Tuesday, August 31, 2010

Aku GUMBIRA (^_^)!!

walaupon semalam aku rasa mcm nak bunuh diri, tp pada masa yang sama aku rasa macam nak cepat kawin je gara2 si dia..hahahahaa..lek2..sabar2..usia masih muda..masa depan masih lagi panjang..hohoho..
mula mmg aku terasa hati ngn dia..yelaaa..perkara kecik je kot smpai ke malam rajuknya..padalah aku da mintak maaf kat dia after aku habis kelas..tapi dia yang kepala angin letak hp..2 kali aku cuba memujuk tapi dia matikan hp..katanya nak rehat laa ape laaa,jap lagi kene g meniaga laaa..huh alasan..!! malam td mengungkit plak pasal tu..katanya aku yang letak hp..eii..sabarnya aku..bila aku buktikan yang dia salah psl tu, barulah dia terdim..huh..ingat semua salah aku kew???
hahaha
after that, barulah kitorg berbaik balik..ni semua gara-gara Cik Teddy Bear ku..aku cite psl beliau kat dia..aku cakap yang aku suka sgt kat Cik Ted tu..aku peluk and cium beliau..then he said, "suka peluk hadiah pemberian orang,tp orangnya xnk peluk.."..
uikss...hahaha..apa laa sayang ni..suka jeles ngn Cik Ted..the dia start la cerita pasal hadiah-hadiah yang dia pernah bagi kat aku..katanya hadiah-hadiah tu ada ciri-ciri keistimewaan nya yang tersendiri..dia nak aku explore sendiri apa keistimewaan barang-barang tu...adeyh...huhu...tak sangka pulak aku yang dia ni suka berahsia..satu ciri-ciri baru mengenai dia yang aku dapat tahu!!
memang teramatlah susah untuk aku mengorek rahsia tersebut..hohoho..
tapi malam tadi jugak dia habiskan masa hampir sejam bergayut dengan aku..seronoknya rasa..da lama sangat kita tak bergayut lama-lama kan..dan beruntung sekali bila line celcom kat cni pon teramatlah clear..xde laa ku asyik ckp "ha??" "ape dia??" "x dengar laa" dan yang seumpamanya..hoho..

Bie..intan senang sgt malam tadi..intan rasa gembira sgt..thanks so much sbb sudi temankan intan yang teramatlah kesunyian malam tadi..hati intan terluka kalau sakitkan hati izz..maafkan intan ye sayang..(walaupon telah dimaafkan..hehe)

No comments: