Thursday, August 26, 2010

WHAT THE LUCKY FUCKY DAY????

what the hell this is happening to me????cam siot jew..pagi2 buta da buat aku bermaki-makian..eeiiiyyy..mmg geram seyh..seawal jam 7.30 pg awin dpt msj dari kero yg pagi ni ada taklimat PTPTN..mula2 aku mls nk pegi sbb aku x larat nk bgn..pastu da pukul 8.21 awin dpt msj dari sape tah,dia ckp hari ni arus pedana..kene bwk sume borang..eiiiyyy..macam tuuuttttt...terpaksa laa aku bangun n siap dengan x mandi nya..huhuu..then,bila smpai kat guard,kad matrik plak kene rampas..adeyhh..apa punya malang la nasib hari ni..bila smpai kat canselor, tgk sume org da kuar..mula2 agak pelik jgk laa..tp rupa2nya taklimat tu da habis..ramai yg merungut sbb taklimat tu x smpai 5 minit pon...cilakak betul..buat penat je aku bersusah payah bangun dlm keadaan yg x bape nk sihat,jalan jauh2,kad matrik kene rampas..menyesal aku pegi...cibai betul!!!
mmg malang betul la nasib aku,awin ngn kak yan hari ni...what the lucky fucky day laaa...hadoiii...-_-!!

No comments: