Friday, August 20, 2010

Oh Assignment Resume..

OH SHIT!!!!
bapak susah assignment kali ni...
sejak dr hari selasa aku buat tapi tak siap2 lagi..huhuu
betapa sukarnya aku rasa..rasa nk nangis nak menyiapkannya..
sumpah memang susah sangat sebab aku belom pernah guna swish max..
berpinar-pinar mata aku dok ngadap benda alah tu sehari suntuk..
kalo pinggang apatah lagi..jangan cerita laa..da naik bengkok tulang belakang aku ni..
siyes laa..nak buat pon aku rasa malas..eee..susah giller arh!

kepada lecturer Introduction to Multimedia a.k.a Pakcik Botak..kalau saya hantar resume sy dan sy mendapat markah yg x bape nk cantik, saya janji bahawa sy akan kepit kepala pakcik kat bwh ketiak saya dan saya akan cabut rambut pakcik sehelai demi sehelai sehingga kepala pakcik bersih tanpa seurat rambut pon..ok pakcik..ini merupakan satu peringatan dari sy untuk pakcik..

sekian..wassalam...

No comments: