Tuesday, August 10, 2010

Aku rindu dia...Aku sayang dia..Aku cinta dia..AKU NAK DIAA!!!!!

aku betul2 rindukan dia..sejak akhir2 ni,dia selalu wat aku ketawa dan happy..tp adakalanya sempat jugak aku mengalirkan airmata kerana dia..
rindunya pada si dia bukan kepalang lagi..mahu saja aku peluk dia untuk melepaskan rindu yg terbuku..


sayang..jika kita bertemu,benarkanlah aku untuk menatap wajahmu dengan sepuasnya..
sayang..jika kita bertemu,aku ingin sekali mendengar kau berkata bahawa aku adalah kekasih mu..
sayang..aku tidak akan rela jika kau juga mencintai gadis lain dihatimu..aku hanya mahu aku saja dihatimu..
sayang..aku hanya mahu kau setia disisiku seperti yg pernah kau janjikan dulu..aku mahu kau menyayangi aku sepenuh hatimu seperti yg pernah kau lafazkan kepadaku sewaktu ketika dahulu..
sayang..aku mencintai kau sejak hatiku benar-benar pulih dari kekecewaan cinta lama..cintaku pada mu semakin lama semakin kuat dan semakin tulus..hatiku hanya untukmu sayangku..janganlah pernah kau kecewakan hatiku lagi..

selepas apa yg terjadi diantara kita,biarlah ianya menjadi kenangan yg pahit buat kita..janganlah diungkit cerita perit itu kembali..sungguh, aku tidak mahu kehilanganmu lagi..cukuplah sekali peristiwa itu telah mengundang duka dalam hidupku..aku sayang kau dengan seluruh hatiku sayang..

sayang..percayalah..hati intan hanya untuk b sorang..tiada orang lain selain dr b..intan sayang b..intan cinta b..intan nak b jd suami intan..
b..percayalah..semuanya akan menjadi seperti dulu kembali..intan nk b kuat untuk menghadapi semua kesilapan lalu..intan sentiasa ada disisi b untuk memberikan semangat..
insya'allah sayang..jika semuanya sudah kembali tenang seperti dulu, intan pasti milik b buat selama-lamanya..

No comments: