Friday, August 6, 2010

Saya Sayang Dia ^_^

aku xnk pape dari dia..aku cuma nak hati dia jew..
hari ni genap seminggu kami bersama semula..
mungkin masih terlalu awal bg dia utk memulakan semuanya seperti dulu..
tp xpe..aku sanggup tunggu dia hingga dia benar2 sayang kat aku seperti dulu..
aku sanggup tggu bape lama lg utk dia benar2 beri perhatian pd aku seperti dulu lg..
asalkan cuma satu je yg aku pinta dr dia..aku mahukan cinta dia utk aku..mcm dulu jugak..
aku mahu semuanya mcm dulu..kemesraan,gurauan,ketawa sama2,usik2..indahnya waktu dulu..bahagia aku dapat dia..

tp skrg semuanya da berbeza..aku terpaksa ikut ckp dia..dia mahu aku rahsiakan dulu hubungan ni..sbb semuanya terjadi melibatkan keluarga..aku juga hormat dan sayangkan keluarga aku..
tp aku betul2 tak selesa sgn situasi ni..kalo dulu,kami bebas mengatakan sayang dan rindu di facebook..tp kini tak lagi..malah aku juga da delete dia dari facebook aku..aku mahu sgt tgk status aku 'in a relationship with Izzuddin Mohamed Diah'..aku mahu semuanya seperti dulu..
tp aku tau..semuanya dah berubah..takkan sama seperti dulu lg..melainkan dia sndiri yg mnx maaf kpd keluarga aku, dan aku jgk mnx maaf kpd kwn dia..barulah semuanya akan seperti dulu lg..aku telah bersedia utk meminta maaf kpd kwn dia..dan aku akan lakukan..

b..intan mahu semuanya kembali seperti dulu......

No comments: