Monday, August 23, 2010

What is the point??

aku nak buat resume baru gune Adobe Flash..
tadi Razali ngn Caie da tolong ajar sket2..
tp si razali tu mcm kedekut ilmu je..
terer,tp...ntahlaaa..mls nk mengutuk..xbaik..bulan pose..heheh
tp siyes laa..terpaku aku tgk assignment razali tu..cantik giller..kalau la aku juga boleh buat mcm tu..senang keje aku..heheh
aku akan cuba jgk buat dgn ilmu yg seciput ni..
GO GO CHAIYOOKKKK!!!!!
______________________________________________

errrmmmm...knp ngn izz ek??dia mcm da x hiraukan aku jew...aku kat cni pon mcm da xde perasaan je bila dia buat mcm tu..mmg laa terasa..tp kalo da selalu da jadi kematu..huhu..
aku xtau nak ckp apa dah..aku rasa macam nak biarkan je..tapi hati aku berat nak lepaskan dia..aku takut aku jadi mcm dulu..aku faham dia sibuk..dia penat..tp aku xfhm jika dia ada masa,tp dia x msj or bls msj aku..apa perasaan aku sekarang???hanya terserah pada dia untuk membuat keputusan..jika berat untuk meneruskan,jgn la hipokrit sebegini..ianya mungkin akan lebih menyeksakan hati aku....
Post a Comment