Friday, October 29, 2010

Mimpi Indah or Mimpi yg xbape nak indah???

malam tadi aku mimpi(memang setiap malam aku mimpi pon..haha)..tapi mimpi aku lain dari yg lain..dalam mimpi tu Izz datang beraya kat umah aku dengan kawan-kawan dia..ramai sangat dia bawak kawan-kawan dia datang umah aku..tapi masa tu aku bz sangat..so, aku boleh nak layan dia sangat..bila aku ada masa nak layan dia, aku nak pergi ke depan nak tengok dia..tapi tetiba dia dah xda..semua sekali pulak tu xda..dia da balik..aku kecewa sangat..dia balik tak bgtau aku..lepas tu aku terus masuk bilik..sampai je kat pintu bilik tetiba aku dengar bunyik motor masuk perkarangan umah aku..aku bukak pintu nak tengok sape yg datang..aku bukak je pintu, sekali Izz datang balik..kali ni dia bawak lebih ramai kawan-kawan dia baik lelaki dan perempuan..penuh laman umah aku..tapi setiap sorg bawak satu khemah..rupa-rupanya dorg nak berkhemah depan umah aku ramai-ramai..memang terharu gila aku sebab Izz buat semua ni semata-mata untuk aku..aku pun apa lagi..start sibuk balik..siapkan lampu untuk bagi kawasan perkhemahan tu terang, buat air and semua sekali laah!!..aku g belakang sebab kat belakang ada semua kawan-kawan perempuan dia..mcm-mcm gaya ada..then aku datang depan balik sebab nak bagi plastik sampah kat kawan-kawan lelaki dia..bila aku sampai depan, semuanya hilang!! xtau pegi mana..aku geram sangat..aku pandang kawan-kawan perempuan dia masih ada..aku pelik..lastly aku campak plastik smph yg aku pegang dan aku masuk rumah..aku tak kuar lagi lps tu..

after that aku terus tersedar dari tidur..apa makna mimpi ni pun aku xtau..tapi yg jelas dalam mimpi tu aku rasa kecewa sgt..huhuhu..harap-harap, aku xkn rasa kecewa seperti yg ada dlm mimpi tu...aminnnn...

No comments: