Sunday, October 31, 2010

mimpi itu...

masuk hari ni da 3 kali aku cakap pasal mimpi..dan sepanjang 3 hari ni mimpi yang aku alami mmg betul2 buat aku berpikir banyak kali..ntah apa maksudnya..aku sendiri pun x faham..harap2 ianya hanya satu permainan tidur dan xkan lebih dari tu..

malam tadi aku mimpi bahawa MAM(bkn nama sebenar) datang ke rumah aku dengan kawan perempuan dia..masa tu Amin(abg aku) buat satu tempat untuk acara memanah..aku xtau yg MAM suka dengan sukan tu dan dia datang pon sebab nak main (tp xtau kalo realiti dia suka atau x)..aku juz tengok je sebab aku xtau main..tapi abg aku suruh gak aku shoot..dia ajar aku cara-cara nak main..haha..klaka betul..terbalik aku pegang benda tu(ntah apa namanya)..after that, MAM pun nak balik sebab hari da hampir senja..dia cakap kat aku yg dia terlupa nak bawak cincin yg sepatutnya dia nak bagi kat aku..cincin??? yeah!!! itu yg dia cakap kat aku bahawa dia terlupa nak bawak cincin yg sepatutnya dia nak bagi kat aku(bape kali aku nk ulang?? huh..watever)..then lepas tu dia balik ke u dia..and aku pun balik jgk laa( ke mane ntah)..dalam mimpi tu aku bawak keta siot!! hahaha..best2!! dlm otw tu, keta yg MAM naik ada kat belakang aku (kw perempuan dia yg bwk)..dan aku juz tgk dari cermin pandag belakag je..aku tgk dorg mesra sangat..aku menangis tgk dorang..dia follow aku hingga smpai ke tempat yg aku tuju..dia ikut aku turun sama..dia kejar aku sambil pegang something kat tangan dia..aku xtau..mybe hadiah yg dia nk bg kat aku..dia cakap dia nak cakap sesuatu kat aku..tapi dia xnk org dengar..so aku n dia pon cari laa tempat yg tersembunyi untuk bercakap...x jmpa2 pon tempat tu sebab ada je org kat mane2..bapak aku pun ada sekali kot..hahaha..lawak tol sampai aku terjaga dari tidur..aku bangun then aku nk tidor balik dengan harapan aku leh smbung mimpi tu sbb aku nk tau apa dia nak cakap..tapi xde..huhuu..

apa sebenarnya semua ni ek?? setahun yg lepas pun aku mimpi benda yg lebih kurang je..also MAM yg muncul dalam mimpi aku dan beritahu aku sesuatu yg aku cuba nak ingat smpai skrg..apa sebenarnya perasaan dia pada aku..hanya sahabat atau masih tersimpan perasaannya untuk aku?? tapi dia masih ingin aku menjadi sahabatnya sampai sekarang..

maafkan aku jika keputusan aku dulu melukai hatimu...i'm really sorry..

No comments: