Sunday, October 3, 2010

Perasmian Blog Baru..heeee ^_^


Blog ini telah mula beroperasi sejak 24 September 2010 yg lepas..mungkin blog ini tidak seaktif seperti blog2 aku yg lain..tp cukuplah sekadar ingin berkongsi bahawa blog ini adalah perkongsian "diary siber" diantara seorang aku dan seorang dia (ciplak ayat Adnan Sempit)..hehehe..banner nye sume sama je dgn blog2 aku yg lain..sbb ape?? sbb sukati aku laa..blog aku kan..bkn blog korg..ahahahaha!!!! nama empunya,email empunya dan link empunya blog ini sama seperti diatas..dan ini menjelaskan bahawa blog ini bukan diatas nama aku seorang dan bukan jgk di atas email aku seorang..understand?? hehe..susunan nama url,email dan nama blog ini merupakan gabungan diantara nama aku dan nama dia..hehe..^__^..
aaaaa..apa lg nk membebel ni ek?? ni je la kot..huhu..bubye!!

No comments: