Wednesday, October 27, 2010

Rose


bunga ros merah melambangkan kasih sayang..dan aku suuukaaaa sengat dengan ros merah..hehehe..sebab dia cantik kot..huhu..gmbr yg atas ni aku copek dari simpanan komputer kat bilik seni sekolah aku(da setahun pon)..sebab aku nak lukis balik(mmg kene lukis pon untuk siapkan folio seni aku)..dan hasilnye adalah seperti yg dibawah...


taraaaa!!!!!!
cantik x?? macam yg original x??(yg belah atas tu)..penat tau wat bunga ni..mula2 aku da give-up sbb ssh nk wat ton nye..last2 dalam xnk wat tu siap jgk bunga aku..hahahaha...

aku suka sangat dengan bunga ros..dan aku harap suatu hari nanti dia akan datang kepada aku sambil memegang sejambak bunga ros merah untuk aku..walaweyhhh..mau cair aku dibuatnya..hahaha..tapi aku pernah dapat sekuntum je..tp bukan bunga hidup ar..huhu..tapi takpelah..aku hargainya sangat2!! thanks so much syg..muaaahhhhh!!!!

No comments: