Monday, October 11, 2010

Friends..

jika berbicara mengenai kawan, hati ini pasti menjadi sayu..mengenangkan kawan yang telah jauh dimata dan juga hati..siapa yg takkan berderaian airmata jika kawan sejak kecil telah mula menghindarkan diri dari kita..walau apa pun, aku tetap kuat menghadapi semua ini..biarlah mereka pergi jika itu yg mereka mahu..siapalah aku untuk bersama dengan mereka..hanya rakan persekolahan..bukan teman seperjuangan yang boleh bergembira dan bersedih bersama..mungkin jauh disudut hati, aku masih lagi merindui mereka..yelaa kan..sudah lebih 5 tahun kita bersama mengharungi liku-liku alam persekolahan..tiada apa yang lebih seronok melainkan berada disamping mereka..tapi apa yang berlaku menjelang SPM tiba, memang betul-betul telah meragut hati dan perasaan aku untuk terus bersama dengan mereka lagi..aku seolah-olah tiada lagi tempat untuk mengadu, bergelak ketawa dan menangis..tapi aku tetap cekalkan hati..bagi aku, korang semua tetap kawan aku buat selama-lamanya...

2009

dan kini..aku bertemu dengan teman-teman yang baru..hidup baru yang aku mulakan berasa cukup indah dan menggembirakan..tiada sepalit kenangan pahit pun yng terisi selama 4 bulan kita bersama..korang semua telah menceriakan hidup aku kembali..dan ini adalah aku yang dulu..Intan Nazila yang penuh dengan gelak tawa, Intan Nazila yang penuh dengan keriangan..inilah aku..terima kasih untuk korang semua kerana korang telah membuat aku menemui diri aku yang dulu..aku harap persahabatan kita tetap utuh buat selama-lamanya..dan aku hanya ingin korang menjadi teman akrab aku hingga ke akhir hayat..

2010

kepada kawan-kawan lamaku..maafkan aku jika aku lebih memilih orang baru dalam hidup aku..tidak pernah terlintas dihati ini untuk menggantikan tempat korang..aku betul-betul merindui korang semua..

No comments: