Saturday, October 30, 2010

Mimpi lagi..

malam tadi aku mimpi lagi (setiap kali orang tidur pasti termimpi)..hoh..malam tadi aku mimpi yang aku sedang bercuti lepas habis exam..aku rasa bercuti kat langkawi..tapi dalam mimpi tu aku tak berseorangan..aku ada teman..tapi yg pasti teman aku bukan Izzuddin!

oh shit! dalam mimpi tu orang tu sebagai tunang aku..dan dia sangat ambil berat dan sayang sangat kat aku..dalam mimpi tu aku baru break ngan Izz.and of coz aku masih lagi kecewa..dan orang tu datang meminang aku dan kami terus bertunang..aku pun xtau macam mana ianya terjadi..masa tgh bercuti tu, orang tu sentiasa ada untuk temankan aku..mula-mula aku rasa kekok..tapi da lama-lama aku turut jatuh sayang pada dia..dia baik sangat..segala kemahuan aku dia turutkan je..kemana aku pergi dia ikut je..aku xtau siapa dia..bahkan nama dia jgk aku xtau..dalam mimpi tu kitorg ceria je..macam da lama kapel..padahal kitorg bertunang pun xtau atas sebab apa..

rupa orang tu macam penah aku nampak..tapi aku xtau sapa..orang tu x hensem mana pun..tapi dia sweet..dia baik sangat..dia lindungi aku, dia buat aku ketawa, dia buat aku sayang kat dia..memang dia baik laa..aku dapat rasa dia pegang tangan aku..tapi x lama..sebolehnye dia cuma nak aku happy ngn dia..

siapalah dia..kenapa dia muncul dalam mimpi aku?? aku rasa macam penah jumpa dia sebelum ni..tapi siapa ye?? kenapa aku mimpi macam ni..malam semalam aku mimpi aku kecewa dengan Izz..then malam tadi tetiba aku mimpi aku happy dengan orang lain..apa petunjuknya?? kalau diikutkan akal aku yg agak x bape nak logik ni, aku akan selalu kecewa dengan Izz..tapi aku akan lebih happy kalo bersama dengan orang lain..aduhhh!!! tak logik langsung!!! aku sayag Izz dan Izz pun sayang sangat kat aku.. tak mungkin laaa...

aku harap..mimpi ni hanyalah sebuah mainan tidur..aku cuma nak bersama dengan Izz..tak lebih dari tu..

No comments: