Sunday, October 17, 2010

Ketika Ini..

hari ini adalah hari Ahad bersamaan dengan 17 Oktober 2010 / 09 Zulkaedah 1431..terlalu banyak perkara yang berlaku sepanjang minggu ni..

13 Oktober yang lalu ada exam Proficiency English 1 di Main Hall(MH), Unisel..aku memang tak study papepon sbb BI je..hohohoho..bila melangkah masuk ke MH, terasa sejuk tubuhku disebabkan air-cond yang terlalu kuat..adeyhh..memang menggigil aku dok dalam tu selama 2 jam plus2 sket..dengan soalannya yang boleh dikatakan sbg tahap membunuh tu, memang pendek akal aku menjawabnya dalam suasana yg sejuk tu..dengan teks yang panjang berjela2 tu membuatkan aku menguap bekali-kali arh..sumpah ngantuk giller kot..takleh nak fokus..huhu..

14 Oktober plak ada exam Introduction to Multimedia bertempat di Dewan Pusat Sukan, Unisel..dua hari sebelum exam aku, awin, najwa, ira, zuria dan kak yan study sama-sama..zuria plak da dpt spot..aku pun xtau dari mana dia dpt spot tu..tp spot tu mmg masuk exam ar..memang senyum je aku jwb exam hari tu..hahaha..tapi harap-harap boleh score laa..hehehe..

15 Oktober plak tetiba je lecturer math aku nak wat test 2 time tu..atoii..terpaksa aku membangunkan diri di awal pagi utk menghadiri test tersebut..tapi syukur lah sbb test nye juz ada 4 soalan je..senyum je aku jwb..hahahaha...lepas habis test, aku, awin, ira ngn kak yan gi tgk umah sewa kat Kg. Raja Musa..sumpah jauh gile weyh..jauh mata memandang, jauh lagi jalan yg patut diredahi..atoii!! dan dengan ini aku terpaksa mengeluarkan duit PTPTN aku untuk membayar wang pendahuluan utk membeli sebuah motor..abah aku dah order motor Nouvo LC 125 kaler Red Candy untuk aku..dan kini hanya menunggu aku saja utk mengeluarkan untuk mendapatkan motor tersebut..ngaaaaa...

16 Oktober ada exam Computer Fundamental kat Dewan Pusat Sukan..kitorg terpaksa meredahi kepanasan di Unisel untuk menapak ke dewan tersebut..soalan-soalan dia mmg membunuh!! agak lama jugak masa yg aku ambil untuk menyiapkan exam tu..berpeluh-peluh siot aku jwb exam..walaweyhh..mmg terbaik!! lepas habis, kitorg sume g makan kat gerai depan fakulti..2 gelas air habis kejap je sbb da kehausan gile..huhu..

dan kini hanya tinggal 1 paper je iaitu Principle of Mathematics..paper tu hari khamis nanti (21 Oktober 2010 bersamaan dengan Hari Lahir Abang Sayangku..hehehe)..walau ape pon, setiap kejadian yang terjadi sepanjang kitorg study bersama mmg xdpt dilupakan..study di court diselangi dgn gelak tawa dan jgk main bola tampar..mmg xdpt dilupakan..seronok gile weyh..tangan aku pon da sakit giler sbb main bola tampar..dan aku jgk da tau sikit2 corak permainan dia..heheheh..semoga kenangan hari-hari terakhir kami di hostel Jana Niaga xkn dilupakan sampai bila-bila..aminnn..

No comments: