Wednesday, October 6, 2010

Presentation Final Project!!

malam tadi dgn bersemangatnya aku mengopy semua isi2 penting pasal satu malaysia sbb hari ni ada presentation final project for intro..aku bangun pon punya awal sbb caie suruh turun kul 8.30..sharp kol 8.30 aku da siap and get ready utk turun, but awin suruh call caie dulu..okey, aku call caie and his answer is "aku baru bangun ni..nnti kalo aku a siap aku msj ko"..what the *^#^&???? hadoii..sementara menunggu dia siap, awin sempat lg melantak maggi and aku sempat melayan mimpi di pagi hari..hahaha..giller lambat punye caie..

okey, bila tiba masanya untuk membuat presentation, aku da siap pegang note sbb nnti nk cakap2 kan..huhu..time bentang storyboard, baru page yg ketiga, encik botak tu da suruh stop n dia suruh kitorg terangkan psl storyboard org lain plak..huh..what the hell??? byk bunyik plak org tua botak ni time kitorg nk present..eee..geram betul aku..aku pndang kepala dia ada n xde je rambut dia..dgr dia punye bebelan je dekat setengah jam..hadoiii..rupa2 nye,xyah wat presentation psl isi project pon..kene terangkan tentang keje2 yg kitorg da buat..

hadoii..da la bg keje last2 minit..mcm mane nk buat pon dia x terangkan..tp yg plg sakit hati bila dia ckp storyboard kitorg mcm papan sketch book..hadoii..giller ar org tua botak ni..ntah apa yg dia pk aku pon xtau laa..huhu..

No comments: