Thursday, October 21, 2010

Last Paper!!!

SERONOKNYA DA HABIS EXAM!!!!!!!
leganya hati aku skrg..semuanya dah beres..and now, aku dah ada kat rumah!!!! bestnye...(mcm aku xpnh balik umah je)hahaha..tadi last paper ialah Mathematics..memang sebelum masuk dewan masing2 buat muka tawakal je..hahaha..bila aku da masuk and duduk kat tempat aku, dapat paper, bukak paper..soalan pertama je aku da blur..tetiba terlupa apa itu integers number,rational numbers and byk ag..huh..tggl dulu..jwb soklan kedua and seterusnya lancar je..alhamdulillah..kebanyakkan soalannya aku boleh jawab..dan tepat pukul 5 aku kuar dari dewan..mintak-mintak apa yg aku jawab akan memberikan markah untuk aku..tadi mirza gtau aku carry marks untuk math aku..alhamdulillah aku dapat 32.5/40..syukur alhamdulillah..semoga ianya dapat membantu aku untuk mengejar impian aku...aminnnn...

No comments: