Tuesday, October 19, 2010

Yamaha Nouvo LC - kini milikku...


TADAAAAA!!!!!!!
inilah dia motor baruku (tak baru sgt pon actually)..Yamaha Nouvo LC kaler Red Candy..tapi belum ada steaker nye lagi sbb motor second hand kan..huhu..tapi xpe laa..next week baru dpt steaker dia..tadi buat pertama kalinya aku menunggang motor tu..walaweyhhh!!! best giller siot!! smooth je journey aku..tapi cina tu pam tayar dia keras sangat laaa..x best langsung bila lalu jalan yg x bape nak cantik tu..tapi memang aku happy sgt hari ni..akhirnya dapat jugak aku miliki motor sendiri dengan nama aku sendiri sebagai pemiliknya yg sah!! motor ni pun aku jugak yang bayar dgn menggunakan duit PTPTN aku..tapi mybe aku bahagi dua ngn abah aku untuk bayar..sumpah memang tak mampu kalo aku yg nak bayar sorang..Unisel tu je dah telan duit aku banyak giller..huhuhu..papepon..doakanlah aku semoga aku sentiasa selamat semasa menunggang motor tersebut...amin ya rabbal alamin......thanks ^_____^

No comments: