Tuesday, April 5, 2011

Top 5 Artis Lelaki Malaysia Pilihanku

dah berhari-hari aku tinggalkan korang dgn penuh tanda tanya (ada yg bertanya ke?)..siapalah artis lelaki yg aku minat ek?? hari tu aku dah bagi top 5 artis wanita...hari ni aku nak bg top 5 artis lelaki plak..ni sesaje je aku minat..xde laa sampai ke tahap gaban punya minat..tp kalo wajah2 yg ni muncul kat tv, aku akan tgk laa..tp xde laa hadapkan sangat kan..minat kat seseorang tu biasalah kita sebagai manusia kan..tp jgn laa minat melebeh2 plak kan..hahaha..opsss terlebih sudaaaahhh bah..

TARAAAA!!!!
Inilah dia senarai Top 5 Artis Jejaka Malaysia Pilihanku..heheheh..(cam semacam he bunyiknya) hohoho


TEMPAT PERTAMA diungguli oleh AHMAD SHAHIR ZAWANI (AF8)

kenapa aku minat kat dia ni?? mybe sebab dia hensem kot..hohohoo..yelaa kan..pompuan kalo nak pandang lelaki mesti pandang pada rupa paras dulu kan..ahahahahaa(gelak setan)..anyway, aku suka tgk video klip lagu terbaru dia yg bertajuk Luar Biasa..tergolek2 aku gelak tgk expression muka dia dalam klip tu..hahahaha(gelak bangang)
-
-
-

TEMPAT KEDUA diungguli oleh ASYRAF MUSLIM

yang dia ni plak...sebab ape aku minat?? dengar/baca nama dia je pun dah boleh cair taik telinga aku and buat aku tersengih2 macam kerang wangi..ngahahahahahaha(gelak meggelabah)..dalam kebanyakkan drama/filem lakonan dia pasti dia akan membawa watak seorang ustaz atau orang alim..aku pun xtau kenapa..mybe sebab nama dia atau rupa dia yg agak baik tu kan..hahahaha..aku suka watak dia dalam filem Aku Masih Dara dan drama Cinta Sempurna yg pernah di tayangkan di Astro Oasis..
pssstttt - drama Ustaz Amirul aku tak tengok eh sebab aku malas nak tengok..heheheh

-
-
-

TEMPAT KETIGA ialah NAZIM OTHMAN

dia ni xde la popular sangat kot..dia dikenali mybe sejak berlakon dalam drama mini siri Ponti Anak Remaja..lepas tu dalam drama Akasia Begitukah Cinta..aku minat dia sebab aku suka style dia..macho kot..agagagagagaaa(gelak tak puas hati).. oh ye..dia pun sebenarnya menyanyi jugak..lagu dia yg aku tau ialah Cinta..dalam Begitukah Cinta ada lagu dia..rajinlah2 korg search kat youtube eh..heheheh(gelak manja)..
-
-
-

TEMPAT KEEMPAT ialah HAFIZ HAMIDUN

kalo korang nak tau sapa jejaka ni, dia adalah ex-UNIC..sekarang ni da jadi komposer dan penulis lirik kepada artis nasyid tempatan..kebanyakkan lagu yg korang dengar kat radio IKIM.fm tu adalah lagu ciptaan dari dia..tu pun kalo korang selalu dengar radio IKIM laaa..aku pun x penah dengar actually..juz ikut perkembangan muzik nasyid melalui Facebook Hafiz Hamidun..ehehehe (gelak yg sengaja dibuat-buat)..ahah! aku minat dia sebab...sebabb...entahlah..tiada punca kot..mybe sebab aku mmg minat dia sejak dari dia dalam UNIC dulu kot..heheheh..aku mmg minat UNIC tau..^__^

LAST POSITION ialah SHAHEIZY SAM SAMAD

aku suka sangat tgk si Adnan Sempit ni berlakon..cara dia sangat bersahaja..kalo boleh, apa yg keluar dari mulut dia tuh semuanya boleh buat orang tergelak2..hahahaha..anyway, tahniah sekali lagi kat dia sebab berjaya merangkul anugerah ABP pada ahad yg lepas..^_^
-
-
-
-
-
-
-
-

anyway..ada sorang je lagi jejaka Idaman Malaya yg teramat-amat aku minat..beliau ni tak termasuk dalam senarai Top 5 diatas sebab tiada nombor untuk aku berikan kat beliau sebagai kedudukan..beliau lah segala-galanya..^__^

nak tau sape??

JENG JENG JENGGGGG!!!!!

KEDUDUKAN SPECIAL jatuh kepada 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

MUHAMMAD IZZUDDIN 



hehehehehe..nak petik jari ke bang?? 
kepada sesiapa yang tak kenal beliau, rajin2 kanlah menyelak entry aku yang lepas2 ye..x pun tgk je kat right column blog ni..ada je muka dia aku letak..hehehehe..
penat tau aku hedit gambo ni yg sebenarnya gmbr kami berdua..nasib baiklah aku menyelit2 je kat sebelah dia..senang sikit aku nak hilangkan muka aku yg hagak kiut miut tu kan..hahahahaha(gelak perasan)..tapi aku edit gambar ni xde la detail sangat kan..nampak sangat cacat celanya..hehehehe(gelak malu plaks)..

jangan pandang-pandang...jangan pegang pegang..duduk rengagang renggang..
hai bertambah sayang..^__^

----> lepas ni nak buat artis komedi yg aku suka plak laa..hehehehe(gelak yg tiada makna)..

No comments: