Wednesday, April 13, 2011

Memories SMKJ Part 3 - Kempen Keamanan Sejagat (Hari Aman Palestin) 2009

Hari Aman Palestin ni adalah hari menunjuk perasaan warga SMKJ terhadap kekejaman zionist terhadap penduduk Palestin..pada masa yang sama, kami membuat kutipan derma untuk disumbangkan kepada Tabung Aman Palestin..kami juga membuat sedikit demonstrasi kekejaman zionist..

disini aku selitkan selintas kenangan sepanjang kami bersama menjayakan Kempen Keamanan Sejagat (Hari Aman Palestin) di SMK Jeram pada tahun 2009..

ketika ini mereka sedang menyiapkan keratan akhbar tentang Palestin untuk di tampalkan di semua papan kenyataan di SMKJ



pembukaan majlis di mulakan dengan bacaan Surah Yaasin dan Doa Selamat..

guru-guru perempuan jugak tidak ketinggalan untuk membacakan Surah Yaasin


selepas membaca Surah Yaasin, tibalah masanya utk menyiapkan segala keperluan untuk demonstrasi menunjuk perasaan..


hamboi hamboi hamboiii...korang posing tak ajak aku sekali eh..sampainyaa hati mu!!

para PENGAWAS yang telah berubah menjadi PENGGANAS!

Ustaz Kamil memulakan ucapan dengan mata tertutup..hahaha

ini adalah penceramah jemputan kami, Ustaz Jeffri..kalo korang semua nak tau, ustaz ni pernah ajar aku mengaji masa aku kecik-kecik dulu..beliau jugak rapat dengan ayah aku..hehehehehe..

demonstrasi di atas pentas..mayat pon kitorg buat sekali tau..



semasa demonstari di jalankan, kami sempat mengutip derma dari para pelajar dan guru-guru..
psstttt..yang tukang kutip derma tu aku ler..hehehe



jom tandatangan!!

bergambar kenangan dengan penceramah jemputan dan guru-guru

tidak ketinggalan jugak kepada seluruh warga SMKJ yang begitu bersemangat menjayakan kempen ini..terima kasih kepada semua..kerjasama anda teramatlah kami hargai..we loovvveee u all...



banner yang telah dipenuhi dengan tandatangan guru-guru dan warga SMKJ..tidak ketinggalan tandatangan aku jugak!! cariklah kalo korang semua pandai..hehehe

barisan guru-guru dan pelajar yang menjayakan Kempen Keamanan Sejagat (Hari Aman Palestin)

No comments: