Sunday, April 10, 2011

My Result for Semester 2/2010/2011

click untuk pembesaran

inilah dia result aku yang x berapa nak cemerlang sangat..anyway, aku bersyukur sangat dengan keputusan ni..xde la teruk sangat..pointer 3 tuhh ^_^..tapi result aku menurun sikit la dari sem lepas..sem lepas aku dapat 3.21..walaupun x dapat dekan, tapi aku bersyukur..Alhamdulillah..

seperti yang aku ceritakan dalam entry yang lepas, aku ada cakap yg traffic sangat jam time aku nak bukak student portel ni..huhu..memang tersangat jam okey! mau dekat 3 JAM aku menunggu kesesakkan lalulintas di student portal tu..nasib baik aku layan movie kejap..leh jugak wat relax2 sambil hilangkan nervous yang dah bermaharaja dalam diri..hehehe..^_^

tapi result aku kali ni xde la cantik tersusun macam result sem lepas kan..(rujuk sini)..pastu tetibe plak ada C+..sangat buruk dan tak cantik okey!! tak suka! tak suka!!
tapi xpe laa..itu saja yang mampu aku buat..lagipun Pro. English II tu dari jenis soalan yang high level punya..agak2 macam soalan MUET laa..susag sangat..berkali2 aku menggaru kepala time jawab hari tu..hahahaha..kalaulah boleh bawak masuk kamus ke dalam dewan, pasti dah A++++ result aku..muahahahahahaaa (gelak tak puas hati)..

----> Syukur ALHAMDULILLAH

1 comment:

cik dara sunti gonjes said...

tahniahhh;)
at least dh usaha kannn..
keep it up!
a ja! a ja! fighting!