Saturday, April 2, 2011

Top 5 Artis Wanita Malaysia Pilihanku

korang nak tau tak sapa Artis Wanita Malaysia yg aku minat?? aku just bagi 5 orang je laa..nak lebih2 tu x mampu la plak rasanya sebab aku ni bukan jenis yg suka minat2 kat orang..kalo ada pon, juz minat sekejap je..tapi yg aku nak kongsikan ini adalah artis yg aku minat dari dulu sampai sekarang..

JOM TENGOK!!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
hamboii..jauhnya aku membawa diri..hahaha..ni saje je selingan nak kasi memanjangkan entry ni..heheh..jangan marah..nanti kene jual...^__^


1st ranking mestilah LISA SURIHANI..aku memang minat kat Lisa ni sejak dari mula dia start berlakon..cite ape aku x ingat laa..heheheh..dia memang cantik sangat!! sebab tu je la kot aku minat dia..heheheh ^__^!!



KEDUA aku minat HELIZA HELMI (AF5)..1st time dulu time dia masuk AF, aku x bape minat sangat kat dia..menyampah pon ada jugak kot..sebab ape pun aku pun x ingat..hahahaha..tapi suka tgk gmbr2 dia kat facebook dia..mata dia yg bolat tuh membuatkan aku teringin nak mata mcm tu..cantik sangat..hehehe..^__^


KETIGA adalah ALMY NADIA..errr...kenapa aku minat dia ek?? mybe sebab muka dia cute kot..hehe..papepon, aku suka tgk lakonan dia..nampak mcm manja sangat..aku suka watak dia dalam cite Dunia Baru..hehehe


KEEMPAT adalah FARAH DIANA (AF2)..sejak dari dlm AF lagi aku minat kat dia..suara dia mmg power! aku suka tgk dia nyanyi lagu Bebas Berlari, Janji Manis..semua sekali lah..x penah mengecewakan aku lah!! lebih2 lagi sekarang dia jadi pengacara utk rancangan Rasa Halal Orient..dia pakai tudung..comel sangat..hehehe..hope dia akan kekalkan imej bertudung tu..semoga lebih dirahmati..aminn


KELIMA adalah SYARIFAH AMANI.. aku just suka tengok dia berlakon je..especially dalam drama Rona Roni Makaroni..hahaha..best sangat cite tuh..mak aku pun layan sama..tak jemu kot gelak..hahaha..dia comel sangat..^_^

No comments: