Monday, April 4, 2011

Shaheizy Sam Samad - Bintang Paling Popular 2010

"Lu memang hebat bro!"


Sekalung tahniah saya ucapkan kepada Sam kerana berjaya merangkul Anugerah Pelakon Filem Lelaki Popular sekaligus memenangi Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian 2010.

anyway..ABPBH malam ni tersangat happening sekali!! tak kering gusi aku tengok gelagat Zizan, Kak Engku ngan Shira tadi..hadoii..rasa mcm nak tgk lagi je..hahaha..tapi yg paling best bila Usop Wilca ngn Johan naik atas pentas utk pengumuman ABP..memang lawak giller..tergolek-golek aku tergelak tadi..hahaha..aduhaiii..anda sudah berjaya membuatkan aku tergelak BESAR malam ni..TAHNIAH!!! HAHAHAHA..

"terima kasih kepada Datuk Siti sebab undur diri..." - Sam
dengan pengunduran diri Datuk Siti telah memberikan impak yg besar kepada ABPBH..^_^

----> "sape setuju saya yg buat pengumuman ABP ni, sila angkat tangan macam saya...." SANGAT GEMPAK!!!

No comments: