Saturday, September 25, 2010

dirumah sudah..

penat giller hari ni..pagi tadi ada arus pedana ptptn..awal2 pagi aku da rush menyiapkan diri kerana kak yan sudah memaksa untuk bersiap cepat..atoii..beragak laa kak yan..awal giller kau nk pergi..huhu..tp xpe laa, cepat pergi cepat balik..heheh..

tapiiiii..kul 11 jgk aku baru kuar dr dewan senak(senat) tu..kesejukkan aku dalam tu dah..siot jew..org tu laa..cerewet betul..itu x boleh, ini x boleh..nk aje aku stapler mulut dia..byk bunyik plak..sukati aku laa nk suruh bapak aku yg wat pengesahan dokumen tu sbb bapak aku ketua kampung..kecoh jew xbg letak..tau la jeles..huhu..tp xpe laa..yg penting semuanya berjalan dgn lancar dan selesai jgk masalah aku menyerahkan semua borang ptptn tu..hahaha

tgh hari plak..lps sedap2 aku melantak, tetiba amin call katanya nk dtg amek sbb nk g umah kak nim..apa lagi, sekali lg aku rush bersiap..huhu..tp balik jeram dulu..yeah!! balik jeram!! beshhh!! hehe..ptg plak nk g rumah terbuka kat bukit kerayong..aku dgn santainya memakai baju yg aku pakai pg tadi..baju kurung purple aku tu..sudah siap!! kemas!! bertudung!! tapi..tetibe mak suruh tukar plak sbb mak cakap baju tu buruk..adeyhhh..sekali lagi aku rush capai baju pemberian abang sayang tercinta dlm almari n g iron..n dgn pantas dan efisionnya aku bersiap cepat..dan tudung terpaksa aku mencopek tudung mak sbb nak match kan ngn baju..n kasut raya tahun lepas yg ku simpan dlm almari jugak terpaksa aku keluarkan sbb aku hanya bawak selipar je..heheh..then barulah gerak..

kat umah kak nim

and malam ni..aku stay kat umah sbb da x larat nk balik unisel..huhuhu..penatnya..and semua blog2 aku, aku da ubah yg baru..cantik x???hehehe..

No comments: