Friday, September 24, 2010

Minggu ni tak dapat balik T_T

bila dah 4 hari balik unisel, tetiba terasa macam tak biasa plak dgn suasana kat cni..yelah kan..sebulan puasa hari tu, x buat papepun..bila da hbs puasa, perut mesti nk diisi setiap masa..duit pulak sentiasa tak cukup ditambah lagi dgn pembaziran yg aku buat untuk mencantikkan laptop aku ni..perut ni plak dari hari tu lg mengidam yg bukan2 sampai dah terbawak dlm mimpi..adeyhh..macam2 laa..

minggu ni dah la x dapat balik sebab org ptptn nk dtg..kalau la hari tu xde mslh,da lama aku smpai kat umah..huhu..semalam amin dtg nk bagi duit kat aku..abah kirim RM50 je..cukup ke??huhu..then madihah ikut sekali, bila aku masuk keta je, dia terus naik atas riba aku..bila amin nak balik, madihah xnk lepas dari peluk aku..maknya ambek pon dia pegang tg aku lg..tp terpaksa jgk la aku lpskan dia..bila keta dah gerak, dia pandang je aku..sayunya hati..tetiba plak rindu kat dia sgt2!! hopefully, dpt balik mggu dpn..tp rasenye mcm x dpt balik sbb nk siapkan final project..huhu..

sabtu ni jgk kak nim buat makan2 kat umah dia..waaarrrgghhhh!!!! nak ikut!!! mnx2 amin nak ambek aku..huhuhu..byk betul jasa amin pd aku sejak aku smbg blaja ni..huhu..nak makan kat umah kak nim..T_T..nak makan KFC..T_T...nak makan spagetti jgk..T_T...waaarrrgghhhhh!!!!!!!
Post a Comment