Saturday, September 18, 2010

Rumah Terbuka Aidilfitri..

seronoknya rasa hari ni..dapat kumpul nagn family, dapat jumpa dengan buah hati..hehe..tapi izz balik cepat sangat laa.. tak sempat aku nak layan dia sebab dia datang tepat-tepat time aku tgh busy..huhu..tapi xpe laa..sekurang-kurangnya izz nak jugak menjejakkan kaki ke rumah aku walaupun dihatinya bersarang dengan seribu macam perasaan..aku tau hatinya..tapi maaf ye sayang sebab intan x dapat temankan bie..tapi intan bersyukur sebab semuanya sudah kembali seperti biasa..family aku pun da boleh terima dia balik..kak intan siap suapkan dia kek lagi..haha..sweetnye laa..lega betul hati aku..alhamdulillah..

tapi sayangnya, semua orang yang aku jemput, xde sorang pun yang datang kecuali haizun and family..dia memang sahabat aku yg paaling baik..aku x kisah kot sebab hari ni semuanya dah balik ke u masing-masing..tp mana yg tggl lg tu, aku ucapkan, thanks so much laa sebab tak datang..aku teramat-amat menghargainya..huhu..

hari ni memang hari yg paling bz sedunia lah bg aku..dr pagi aku tak berhenti bergerak wooo..penat giller siot..lebih2 lagi time waktu kemuncak..dlm pukul 3.00 ptg..perrgghhhh!!!! ramai giller org yg dtg..dah macam kenduri kawin..apalagi bila Dr. Zul (ahli parlimen Kuala Selangor) datang..memang tak duduk diam lah aku..huhuhu..

papepon, hari ni akan ku kenang sebagai sejarah bg aku..hehehehe..

No comments: