Tuesday, September 21, 2010

Makcik Nasi Goreng.

gmbr candid makcik nasi goreng by awin..sory muka dia agak blur sket..

aku xtau la sama ada makcik nasi goreng yg selalu amek order kat cafe tu betul or x betul..bkn pe..selalu nye dia pakai tudung yg diikat ke belakang..tp malam tadi time aku nk order nasi goreng, tetiba dia da x pakai tudung..mau x terkejut aku bila tgk rambut dia y kembang tu..hahaha..lepas tu dia letak pen kat sanggul dia..da mcm pencucuk sanggul pen tu dia buat..hahahaha..then time aku nk order, dia nk ambek pen kat kepala dia tu, tp pen nye terjatuh..dia bgn n tersengih2 dpn aku..aku apa lagi, tak berhenti gelak dibuatnya..nk order nasik pon da susah sbb aku da x boleh berhenti ketawa..lawak giller arr..time nk ambek nasi plak, aku ngn awin cakap da order,tggl nk ambek jew..dia boleh pegi nk ambek order lg sekali..lebih 3 kali kitorg da ckp yg kitorg da order n tggl nk ambek jew tp dia boleh x fhm nk jgk ambek order..bila dia da faham,dia boleh menjeling kat kitorg ala-ala ratu miss dunia yg x menjadi gitu..hahaha..mmg lawak giller arh..sungguh aku x boleh tgk muka dia..kalo x, mmg tak berhenti gelak la aku..time aku nk ambek nasi aku pon muka aku da merah2 tahan gelak..tp tergelak jgk laa...xleh tahan siot..ni laa peristiwa yg paling lucu bg aku..aksi spontan yg melibatkan makcik nasi goreng..

No comments: