Wednesday, September 1, 2010

Peristiwa Tudung Terbalik.

apa yang berlaku pada petang tadi sungguh memalukan!!!!!!!!
kenapalah aku careless sgt?? sampai tudung pun boleh terbalik... haisshhhhh...
memang sumpah malu giller aku.. mesti orang yang berjalan kat belakang aku dah mengekek2 tergelak tengok aku..huhuuhuhu...T__T
dah lah aku jalan tadi dengan lenggang lenggoknya ala-ala makcik2 nak g pasar tu (hakikatnya aku nak g bazar ramadhan jew)..mulut ni siap mengomen tentang students2 yang lalu lalang depan aku..bila da sampai dewan biru, awin cakap dengan kuatnya "DILA, TUDUNG KAU TERBALIK!!!!"
oh GOD!!! aku terus berlari mencari tandas kat cafe..masuk je dalam tandas aku terus cabut tudung and pakai dengan betul..cit!!!! x pernah2 aku pakai tudung terbalik..patutlah masa nak pakai tu aku rasa mcm susah sgt..rupa2nya tudung terbalik..huhu..kuar je dari tandas aku terus cari awin..bila da jumpa, terus dia ngn kawan dia gelakkan aku..lahabau punya sedara!!
papepon..peristiwa tudung terbalik ni mmg betul2 dan teramat memalukan aku..
bulan ramadhan kali ni mmg betul-betul menguji kesabaran dan keimanan aku...
T__________________T
Post a Comment