Friday, September 10, 2010

al-Fatihah untuk arwah..

kepada ketua kelas ku Badriz Nanang, 1st aku nak mintak maaf byk2 kat kau sbb pagi2 raya mcm ni mybe aku da buat kau sedih dengan pertanyaan aku yg tanpa berlapik ni..actually aku juz nak tahu jew sape yg dah xde tu..tak sangka plak aku yg arwah Elisza Sofea a.k.a awek kau yg da xde..i'm very sorry k..
serius aku mmg terkejut giller dgn jawapan yg kau bagi..aku ngn nureen selalu sindir2 kau tentang panggilan manja kau ngn arwah awek kau tu..i'm really sorry k..
aku tumpang sedih..mula2 aku mmg sangka awek kau yg da xde..tp aku cuma rasa je laa..tp xsgka plak betul..aku tgk kau pon mcm steady jew..kau mmg betul2 tabah Bad..kau mampu bergelak ketawa dgn kitorg time berbuka puasa sama2 n ambek gmbr ramai2 sedangkan hati kau tgh sedih giller dgn pemergian arwah..
aku tau kau syg sgt kat dia n kau jugak x sempat nk jumpa arwah buat kali yg terakhir..mybe aku xleh faham perasaan kau skrg tp aku turut berasa sedih..kehilangan seseorang yg kita sayangi memang pedih apatah lagi kita x sempat nk jmpa org tu..
aku turut doakan semoga arwah ditempatkan didlm golongan orang2 yg beriman..semoga segala dosa2 yg penah arwah lakukan di muka bumi ini akan diampuni oleh Allah..

kpd Bad, tabahkanlah hati..sedekahkan al-fatihah kpd arwah byk2..jgn sedih2 sbb mybe arwah akan terseksa nnti..kitorg sbg kawan2 kau sentiasa ada untuk membuat kau ketawa..^_^

pssstttt - aku turut berasa sedih sbb si dia jugak pernah mengalami peristiwa yg sama dengan Bad..Al-Fatihah
Post a Comment